مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-15بين الملل

سرخون هم چنان در آتش می سوزد


بخشدار منطقه میانکوه شهرستان اردل گفت: آتش سوزی هم چنان در برخی از مناطق سرخون به صورت محدود و با حجم کم ادامه دارد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری بخشدار منطقه میانکوه شهرستان اردل گفت: آتش سوزی هم چنان در برخی از مناطق سرخون به صورت محدود و با حجم کم ادامه دارد.

امامداد شهبازی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت منطقه سرخون در پی شکستگی لوله انتقال نفت مارون در روز یکشنبه هفته جاری، اظهار کرد: آتش سوزی هم چنان در برخی از مناطق به صورت محدود و با حجم کم ادامه دارد.

بخشدار منطقه میانکوه شهرستان اردل توضیح داد: از همان ساعات ابتدایی با دپوی خاک اقدام به جلوگیری از جاری شدن نفت کردیم و تا جایی که امکان داشت از نفوذ نفت به داخل خاک جلوگیری شد، اما به علت کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه امکان دسترسی به تمامی نقاط وجود نداشت و نفت به داخل زمین نفوذ کرد.

وی با اشاره به اینکه در پی حریق ایجاد شده دود غلیظی در منطقه سرخون ایجاد شد، عنوان کرد: این دود موجب تلف شدن تعدادی دام شد، حجم دود به اندازه ای بود که رنگ خانه ها، اجسام و دام ها نیز تغییر کرد.

شهبازی با بیان اینکه خسارات وارده منطقه سرخون در پی شکستگی لوله انتقال نفت مارون در حال برآورد است، گفت: خوشبختانه تاکنون این حادثه خسارات زیادی به اراضی کشاورزی وارد نکرده است، کشاورزان باید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرخون هم چنان در آتش می سوزد

سرخون هم چنان در آتش می سوزد