مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-15بين الملل

طعنه اوباما به محل تولد و ریاست جمهوری اش


دوشنبه شب، رییس جمهور دودوره ای پیشین آمریکا، باراک اوباما در برنامه دیلی شو شبکه کمدی سنترال با مجری گری تروور نوآ ظاهر شد تا کتاب جدید خود به نام یک سرزمین موعود را تبلیغ کند.

- دوشنبه شب، رییس جمهور دودوره ای پیشین آمریکا، باراک اوباما در برنامه "دیلی شو" شبکه کمدی سنترال با مجری گری "تروور نوآ" ظاهر شد تا کتاب جدید خود به نام "یک سرزمین موعود" را تبلیغ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، در کلیپی که پیش از مصاحبه پخش شد، چهل و چهارمین رییس جمهور آمریکا به خاطر انتقاد طنزآمیز از چهره های عمومی نظیر دونالد ترامپ و کانیه وست که پیشنهاد ورود به کاخ سفید را مطرح کرده اند، مورد طنازی قرار گرفت.

نوآ، مجری دیلی شو در این باره به اوباما گفت: نمی دانم متوجه شدید یا نه، اما شما با لطیفه هایی که درباره مردم می گویید، این توانایی را دارید به آن ها القا کنید برای رسیدن به مهم ترین سمت در این کشور کاندیدا شوند.

پیش از این، اوباما به خاطر اینکه در ضیافت شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید در سال 2011 به شوخی ترامپ را هدف گرفته بود، مقصر انگیزه بخشی به او برای کاندیدا شدن در سمت ریاست جمهوری بعد از چهل و چهارمین رییس جمهور دانسته شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعنه اوباما به محل تولد و ریاست جمهوری اش

طعنه اوباما به محل تولد و ریاست جمهوری اش