مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:302020-12-15بين الملل

پاسخ امیر قطر به عادی سازی روابط با اورشلیم منفی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روزنامه رای الیوم یک منبع دیپلماتیک عرب فاش کرد که سفر جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا به قطر در راستای تکمیل پرونده عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و حمایت از .

- یک منبع دیپلماتیک با افشای هدف واقعی جرد کوشنر از سفر به قطر اعلام کرد که دوحه به درخواست واشنگتن برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی پاسخ منفی داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روزنامه رای الیوم یک منبع دیپلماتیک عرب فاش کرد که سفر جرد کوشنر داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا به قطر در راستای تکمیل پرونده عادی سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و حمایت از طرح ضد فلسطینی معامله قرن بود که طی آن آمریکا صراحتاً خواستار پیوستن قطر به جمع سازشکاران عرب در عادی سازی با صهیونیست ها شد تا این کار در دوره کوتاه باقی مانده دوره دولت ترامپ انجام شود.

قطر درخواست کوشنر برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را نپذیرفت همین منبع اعلام کرد که دوحه به این درخواست واشنگتن پاسخ رد داده و مقامات قطری در دیدار با کوشنر این موضوع را به اطلاع وی رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ امیر قطر به عادی سازی روابط با اورشلیم منفی بود

پاسخ امیر قطر به عادی سازی روابط با اورشلیم منفی بود