مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 06:502020-12-15پزشكي

شناسایی 6 هزار خانواده آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی در طرح «شهید سلیمانی»


رسول انتظار مهدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:در قالب این طرح، حدود 6 هزار خانواده آسیب دیده از کرونا در استان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 543 تیم حمایتی 3 هزار و 80 بسته کمک معیشتی به خانواده های یاد شده ارائه کرده اند، گفت: سه هزار و 300 نفر نیز از طریق فضای مجازی از آموزش های اقناعی در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا بهره مند شدند.

معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی و بهداشتی آذربایجان غربی افزود:  شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی از بیشترین خدمات حمایتی در طرح شهید سلیمانی برخوردار شده است؛ چرا که یک هزار و 348 بسته معیشتی در این منطقه توزیع شده و 2 هزار و 295 خانواده آسیب دیده شناسایی و به آنان خدمات ارائه شده است.

انتظار مهدی افزود: مدیریت و کنترل اپیدمی کووید19 از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج و داوطلب مردمی اهداف اختصاصی از اجرای طرح شهید سلیمانی است.

وی بیان کرد: قطع زنجیره انتقال ویروس با افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی، رهگیری و رصد فعال حداقل به میزان 80 درصد در یک ماه،  کاهش بستری حداقل به میزان 30 درصد در یک ماه،  کاهش مرگ حداقل به میزان 10 درصد در یک ماه، پوشش حمایتی از گروه های در معرض خطر به میزان 50 درصد در یک ماه از اهداف اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 6 هزار خانواده آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی در طرح «شهید سلیمانی»

شناسایی 6 هزار خانواده آسیب دیده از کرونا در آذربایجان غربی در طرح «شهید سلیمانی»