مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-15سياسي

اجرای طرح جامع شهری همدان نتیجه ای جز افزایش حاشیه نشینی ندارد


عرفان احسانی، دبیر قرارگاه احمدی روشن همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن با توجه به مسائل بنیاد ی و ریشه ای که در استان همدان وجود دارد به طور جداگانانه با نگاه تخصصی و علمی به هریک از موضوعات می .

- دبیر قرارگاه احمدی روشن همدان با انتقاد از طرح جامع شهری که در دست اجرا قرار گرفته گفت: این موضوع جز افزایش حاشیه نشینی در شهری که هم اکنون با معضل چادرنشینی و ایجاد کانکس رو به رو است، نتیجه دیگری نخواهد داشت.

عرفان احسانی، دبیر قرارگاه احمدی روشن همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: قرارگاه مطالبه گری شهید احمدی روشن با توجه به مسائل بنیاد ی و ریشه ای که در استان همدان وجود دارد به طور جداگانانه با نگاه تخصصی و علمی به هریک از موضوعات می پردازد و برای هریک ایده و راه حلی پیشنهاد می کند.

در خصوص مسئله طرح جامع شهری که نظر متفاوتی از صاحب نظران را دربر داشته، هسته مرکزی قرارگاه طی یک ماه گذشته اقدام به بررسی تخصصی نموده که شامل دیدار با اساتید دانشگاهی، اعضای شورا شهر همدان و مطلعین بوده است تا این مسئله را به صورت علمی تحلیل کند.

احمدی گفت: کارفرمای این طرح اداره کل راه و شهرسازی است که اقدام به عقد قراردادی با یک شرکت مهندسی اصفهانی نموده که مشکلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع شهری همدان نتیجه ای جز افزایش حاشیه نشینی ندارد

اجرای طرح جامع شهری همدان نتیجه ای جز افزایش حاشیه نشینی ندارد