مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-15سياسي

انتقاد ساکنین منطقه 15 تهران به آسیب های ناشی از گرمخانه خاوران


رابط هیأت رییسه شورایاری منطقه 15 با اشاره به آسیب های ناشی از گرمخانه خاوران گفت: اعضای شورای شهر در جهت رفع مشکلات این منطقه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، قاسم حسین زاده، رابط هیأت رییسه شورایاری منطقه 15 در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات این منطقه اظهارداشت: گرمخانه خاوران در منطقه 15 در برخی محلات پیرامونی آن سبب بروز آسیب هایی شده که خواستاررسیدگی به وضعیت آن هستیم.

وی افزود: همچنین عدم ارائه سندهای مشاعی به محله اتابک توسط سازمان نوسازی شهرداری تهران، ضایعات فروشان شوش، احداث پل غیر هم سطح در تقاطع اتوبان بسیج و محلاتی،کارخانه سیمان، عدم توازن بخشایش فضای سبز در منطقه 15 ،کمبود پارکینگ در بافت فرسوده از مشکلات عمده این منطقه است این شورایار منطقه 15 تهران گفت: منطقه 15 دارای 20 محله و 7 ناحیه است و این منطقه با مساحت 35 هکتار جمعیتی حدود 700 هزار نفر را در خود جای داده و 105 مسجد، 26 کتابخانه، 3 بیمارستان و 2 دانشگاه دارد.

وی گفت: در محله افسریه جنوبی با  ترافیک اتوبان افسریه، در محله شهید بروجردی با عدم صدور سند مالکیت منازل مسکونی و بلاتکلیفی طرح تفصیلی، در کیانشهرجنوبی با  بازپیرایی جنگل های محله کیانشهر و در کیانشهر شمالی نیز معبر سازی جنگل های حدفاصل شهرک شاهد و شهرک کوی آزادگان، در محله مسعودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ساکنین منطقه 15 تهران به آسیب های ناشی از گرمخانه خاوران

انتقاد ساکنین منطقه 15 تهران به آسیب های ناشی از گرمخانه خاوران