مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-15اقتصادي

بزرگان صنعت خرده فروشی در نمایشگاه «ایران ریتیل شو» گرد هم می آیند


دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته 5 تا 8 دی ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

- مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران از 5 تا 8 دی ماه امسال میزبان برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته خواهد بود.

با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت بازدیدکنندگان و تیم اجرایی، این نمایشگاه با مجوز رسمی از ستاد ملی مبارزه با کرونا با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با حضور مدعوین محدود و متخصصان این حوزه با دعوتنامه و بدون بازدیدکنندگان عام برگزار خواهد شد.

با توجه به آثار منفی شیوع بیماری کرونا بر اقتصاد جهانی و داخلی، صنعت خرده فروشی در روزهای سخت اخیر با افزایش اشتغالزایی و ایجاد شکوفایی اقتصادی توانسته عملکرد قابل قبولی در عرصه صنعت و اقتصاد در سطح کشور داشته باشد که با برگزاری این نمایشگاه می توان حاصل این اقدامات را مشاهده کرد.

این رویداد تخصصی اقتصادی و صنعتی پس از تجربه موفق اولین دوره خود که با استقبال و تحسین متخصصان این حوزه برگزار شد، در دومین دوره با حضور استارت آپ های مرتبط با این صنعت، فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگان صنعت خرده فروشی در نمایشگاه «ایران ریتیل شو» گرد هم می آیند

بزرگان صنعت خرده فروشی در نمایشگاه «ایران ریتیل شو» گرد هم می آیند