مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-15اقتصادي

ضرورت نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات اسدآباد/ رعایت پروتکل ها کمرنگ شده است


فرماندار اسدآباد بر ضرورت نصب اپلیکیشن ماسک توسط تمام ادارات این شهرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به فرسایشی شدن بیماری کرونا متاسفانه حساسیت ها در شهرستان اسدآباد نسبت به رعایت موارد پروتکل ها کمرنگ شده است.

- سعید کتابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان نصب اپلیکیشن ماسک را از سوی تمام ادارات شهرستان اسدآباد را لازم دانست و اظهار کرد: اپلیکیشن ماسک باید در بازرسی ادارات در رعایت پروتکل های بهداشتی جزو شاخص ها لحاظ شود.

وی با بیان اینکه شرایط شهرستان اسدآباد از لحاظ کرونا همچنان در سطح نارنجی است گفت: مدیریت هوشمند محدودیت ها در سطح نارنجی در استان و به تبع آن در شهرستان اسدآباد تا 29 آذرماه تمدید شده و ادامه دارد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به تعطیلی واحدهای تجاری 3 و 4، تعطیلی مراکز آموزشی، تعطیلی هر گونه مراسم ها، اجازه فعالیت گروه های شغلی 2 تا ساعت 18، محدودیت ورود خودروهای غیر بومی به داخل شهر از جمله محدودیت های  تمدیدی در اسدآباد است افزود: دو نقطه برای قرنطینه غیر خانگی در شهرستان در نظر گرفته شده که هر چه سریعتر باید تعیین تکلیف و معرفی شوند.

وی با بیان اینکه شب یلدا نزدیک است و احتمال دورهمی های خانوادگی توسط برخی از خانواده ها و بی اعتنایی به شرایط موجود کرونا وجود دارد  خاطرنشان کرد: در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات اسدآباد/ رعایت پروتکل ها کمرنگ شده است

ضرورت نصب اپلیکیشن ماسک در ادارات اسدآباد/ رعایت پروتکل ها کمرنگ شده است