مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-15سياسي

قابلیت های گردشگری یک دهستان گچساران/ معماری بی نظیری اسلامی در حرم بی بی حکیمه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قابلیت های گردشگری دهستان بی بی حکیمه گچساران گفت: بخش دولتی می تواند با همکاری بخش خصوصی جهت مطالعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حضرت بی بی حکیمه (س) دختر باب الحوائج امام موسی کاظم(ع) و خواهر پیشوای هشتم شیعیان، امام رضا(ع) می باشد.

این میزبان با کرامت، مرهم دل های دردمند و زائران شیفته ای است که از اقصی نقاط ایران اسلامی و حتی کشورهای عربی و ساحل نشینان خلیج فارس، مقصد تبلور اعتقادی این دلدادگان می باشد.

در تمام فصول سال و به ویژه ایام نوروز و اعیاد اسلامی، هزاران زائر با قصد قرب الهی، اظهار مودت و توسل به ساحت مقدس این معصوم زاده می جویند.

این بقعه متبرکه با کد تفضیلی 30008351000000 در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه ثبت شده است.

در همین خصوص حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور با اشاره به فعالیت های عمرانی در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه (س) دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام گفت : سال 1371 طراحی سایت بقعه متبرکه به شرکت مشاور پایست سپرده و در نتیجه طرح جامع حرم، تهیه موضع حرم، ساماندهی و جانمایی پایین دست حرم به طور جامع تهیه و طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت های گردشگری یک دهستان گچساران/ معماری بی نظیری اسلامی در حرم بی بی حکیمه

قابلیت های گردشگری یک دهستان گچساران/ معماری بی نظیری اسلامی در حرم بی بی حکیمه