مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-15سياسي

نمایشگاه هفته پژوهش کرمانشاه مجازی برگزار می شود


دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه از برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی از تاریخ 27 تا 30 آذر خبر داد.

- نمایشگاه هفته پژوهش کرمانشاه "مجازی" برگزار می شود ایسنا/کرمانشاه دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه از برگزاری این نمایشگاه به صورت مجازی از تاریخ 27 تا 30 آذر خبر داد.

سیامک آزادی گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان امسال برای نخستین بار به دلیل محدودیت های ناشی از بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: سعی شده در بستر فضای مجازی غرفه هایی را طراحی کنیم تا دستگاه های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها، استارتاپ ها و واحدهای فناور بتوانند آخرین دستاوردهای خود را در قالب اطلاعات توصیفی، فیلم، عکس و کاتالوگ به نمایش بگذارند.

دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ 27 تا 30 آذر در دسترس خواهد بود و علاقه مندان می توانند به صورت 24 ساعته با مراجعه به درگاه اینترنتی WWW.

EXPO.

JDPORTAL.

IRاز این نمایشگاه بازدید کنند.

آزادی با بیان اینکه بیش از 35 دستگاه اجرایی، مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها و مراکز رشد برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه هفته پژوهش کرمانشاه مجازی برگزار می شود

نمایشگاه هفته پژوهش کرمانشاه مجازی برگزار می شود