مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:352020-12-15سياسي

آخرین یلدای قرن را تلفنی سر کنید


کمپین های جمع آوری تلفن همراه در شب یلدای سال های گذشته را به یاد دارید؟ از چند روز مانده به شب یلدای سال های 97 و 98، کمپین هایی شروع شد مبنی بر اینکه دیگر این یک شب را بی خیال فضای مجازی و تلفن همراه شوید و از برکت حضور پدربزرگ ها، - ایسنا/همدان کمپین های جمع آوری تلفن همراه در شب یلدای سال های گذشته را به یاد دارید؟ از چند روز مانده به شب یلدای سال های 97 و 98، کمپین هایی شروع شد مبنی بر اینکه دیگر این یک شب را بی خیال فضای مجازی و تلفن همراه شوید و از برکت حضور پدربزرگ ها، مادربزرگ ها و باقی افراد خانواده لذت ببرید.

اما مهمان ناخوانده یلدای امسال همه معادلات را برهم زد، اگر در سال های گذشته مصلحت بر این بود که تا پاسی از شب در کنار خانواده حضور حقیقی داشته باشیم، از کنار آن ها بودن استفاده کنیم و لذت ببریم، نخودچی و کشمش بخوریم و فال حافظ بگیریم، امسال باید پدربزرگ و مادربزرگ هایمان را از قاب سرد همان تلفن همراه به آغوش بکشیم تا امسال یلدای آخر در کنار هم بودمان نباشد.

امسال دیگر فقط در جمع خانواده کوچک خود یلدا را جشن می گیریم و سعی می کنیم عشق و علاقه به بزرگترهای فامیل را با صدای گرممان یا اگر امکان پذیر بود از تصاویر مجازی مخابره کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین یلدای قرن را تلفنی سر کنید

آخرین یلدای قرن را تلفنی سر کنید