مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-15اقتصادي

کمربند سبز حفاظتی برای جنگل های گلستان


معاون مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه تاکنون 27 هزار هکتار از عرصه های اراضی شیبدار استان زیر کشت انواع درختان مثمر و گیاهان دارویی رفته است، - ایسنا/گلستان معاون مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به اینکه تاکنون 27 هزار هکتار از عرصه های اراضی شیبدار استان زیر کشت انواع درختان مثمر و گیاهان دارویی رفته است، گفت: امسال 4000 هکتار دیگر از این عرصه ها نهال کاری می شود.

نوید رضا فراهانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح های جهاد کشاورزی در اراضی شیبدار، اظهار کرد: با توجه به ویژگی های مناسب اقلیمی گلستان و پتانسیل بالای این استان در تولید محصولات زراعی و باغی، از سال 1382 طرح کاشت درختان مثمر در 110 هزار هکتار از اراضی شیبدار مستعد در استان آغاز شد.

وی افزود: طی 17 سال گذشته اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان به این امر اختصاص یافت که با این اعتبار، 27 هزار هکتار از عرصه های موردنظر زیر کشت انواع درختان مثمر و گیاهان دارویی رفت.

فراهانی بیان کرد: امسال با توجه به اعتبارات تخصیصی و توان کارشناسی مجموعه، کشت در سطح 4000 هکتار دیگر از عرصه های زراعی شیبدار در دستور کار قرار گرفت که قرارداد آن با کشاورزان منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربند سبز حفاظتی برای جنگل های گلستان

کمربند سبز حفاظتی برای جنگل های گلستان