مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-15دانش

پژوهشکده حکمت آیین نامه پیشنهادی ارتقای اعضای هیئت علمی را تدوین کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت، آیین نامه ارتقاء مرتبه علمی اعضای هیئت علمی، - پژوهشکده حکمت در جهت ساماندهی نظام ارتقای مرتبه علمی اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور، آیین نامه پیشنهادی ارتقای اساتید را تدوین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت، آیین نامه ارتقاء مرتبه علمی اعضای هیئت علمی، علی رغم اصلاحات و تغییراتی که تاکنون داشته است، همچنان دارای ضعف ها و کاستی های ساختاری و محتوایی اساسی است.

این ضعف ها و کاستی ها سبب شده است که کارآمدی و اثربخشی آن در تحقق اهداف نظام علم و فناوری مورد شک و تردید باشد.

ارائه مقالات در سطح بین الملل و بهبود رتبه علمی ایران در تولید علم جهانی، امری قابل تقدیر است و از این رهگذر، نتایج و یافته های پژوهشی نیز در معرض داوری و نقد اجتماعات علمی بین المللی قرار می گیرد.

اما اینکه به تناسب کمیت تولید علمی، کیفیت آن نیز از چنین جایگاهی برخوردار بوده و در قبال مسائل جامعه نقش آفرین باشند، نقدها، ابهامات و تردید های جدی وجود دارد.

این در حالی است که راهبرد کلان 6 - اقدام ملی 21 نقشه جامع علمی کشور بر باز تعریف نظام ارتقای اعضای هیئت علمی و پژوهشگران بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشکده حکمت آیین نامه پیشنهادی ارتقای اعضای هیئت علمی را تدوین کرد

پژوهشکده حکمت آیین نامه پیشنهادی ارتقای اعضای هیئت علمی را تدوین کرد