مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-15دانش

دانشجویان هیچ دانشگاهی نباید به امید کار دولتی تحصیل کنند


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: انتظار دانش آموختگی با هدف رسیدن به کار دولتی انتظار بجایی نیست و دانشجویان هیچ دانشگاهی نباید به امید کار دولتی تحصیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، در آیین معارفه نودانشجویان واحد استانی کرمانشاه که به صورت مجازی برگزار شد گفت: شما دانشجویان به دو علت در زمان بسیار خوبی به این دانشگاه ورود پیدا کرده اید، اول آنکه توجه به آموزش های مهارتی در کشور بیشتر از گذشته شده و تمایل به مدرک گرایی کاهش یافته است و دوم اینکه با توجه به اقدامات صورت گرفته سالهای اخیر در دانشگاه جامع علمی کاربردی، این دانشگاه در بهترین دوران خود از نظر علمی و آموزشی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشخص شدن ماموریت مراکز علمی کاربردی در طرح خوشه بندی شغلی دوره های آموزشی و طرح پایش مدرسان این دانشگاه که منجر به همکاری با اساتید با تجربه و توانمند گردیده، کیفیت آموزش های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ارتقا یافته است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: در دانشگاه جامع علمی کاربردی به دنبال تربیت دانشجویان کارآفرینی هستیم که پس از اتمام تحصیلات، بتوانند به مرحله ثبت شرکت کارآفرینانه خود برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان هیچ دانشگاهی نباید به امید کار دولتی تحصیل کنند

دانشجویان هیچ دانشگاهی نباید به امید کار دولتی تحصیل کنند