مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:102020-12-15دانش

پرداخت 80 تا 100 درصدی شهریه دانشجویان توسط بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمایت از دانشجویان گفت: بهزیستی 80 تا 100 درصد شهریه دانشجویان تحت پوشش را پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در نشست ویدئو کنفرانسی از 50 نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی که در کنکور 99 رتبه زیر هزار کسب کرده بودند تجلیل شد که یک نفر از این دانشجویان از استان  بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بود.

در همین خصوص محسن مرادی مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهین شهبازی داوطلب رشته تجربی در کنکور 99 که با کسب رتبه 193 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه معلولیت نباید سبب محدودیت شود و آقای شهبازی این فعل را صرف کرد، افزود: حمایت از دانشجویان تحت پوشش یکی از برنامه های بهزیستی است و ما از دانشجویان روزانه دانشگاه های غیر انتفاعی، پیام نور، علمی کاربردی و آزاد که در سامانه (بهزیستی نت) ثبت نام کنند با پرداخت شهریه آنها حمایت می کنیم.

وی بیان کرد: همه ساله با توافقنامه بهزیستی و دانشگاه آزاد تا سقف 20 شهریه پرداخت می شود و شهریه دانشجویان سایر دانشگاه ها از 80 تا 100 درصد پرداخت می شود که تعداد دانشجویان مورد حمایت حوزه توابخشی 480 دانشجو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 80 تا 100 درصدی شهریه دانشجویان توسط بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت 80 تا 100 درصدی شهریه دانشجویان توسط بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد