مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-15سياسي

بررسی استفاده از داروهای سنتی برای ترک اعتیاد


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مانایی در درمان پایین است، یعنی بیش از 80 درصد افرادی که درمان می شوند دوباره به چرخه اعتیاد بازمی گردند.

- دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مانایی در درمان پایین است، یعنی بیش از 80 درصد افرادی که درمان می شوند دوباره به چرخه اعتیاد بازمی گردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار اسکندر مومنی در حاشیه نشست تخصصی ویدئو کنفرانسی معاونان، مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور با هدف ارائه دستاوردهای علمی و اجرایی مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: ما براساس نتایج پژوهش های علمی مسیر خود را انتخاب کردیم و مطالعه آسیب شناسانه از 40 ساله گذشته داشتیم، چالش ها را احصاء کردیم و بر آن اساس مسیر و اهداف را مشخص کردیم و امروزه مصمم و معتقدیم که با برنامه سه، چهار ساله می توانیم موضوع اعتیاد را در همه بخشها به سامان برسیم، کما اینکه طی دو سال گذشته زیرساختهای بسیار خوبی براساس نتایج پژوهش محور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: کشفیات 8 ماهه اول امسال از کل سال 95 بیشتر بوده؛ تلفات اشرار بیشتر و شهدای ما کمتر بوده است.

مومنی اظهار کرد: در حوزه معتادان، یافته ها این بود که درمان به تنهایی به ترک اعتیاد و سم زدایی کفایت نمی کند و باید مهارت آموزی و اشتغال هم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی استفاده از داروهای سنتی برای ترک اعتیاد

بررسی استفاده از داروهای سنتی برای ترک اعتیاد