مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-15سياسي

ممنوعیت داشتن گرین کارت سایر کشورها برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری


نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشتن گرین کارت و یا کارت اقامت سایر کشورها را برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ممنوع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد ابراهیم عزیزی در خصوص ممنوعیت داشتن گرین کارت و کارت اقامت سایر کشورها برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را بررسی کرده و در نهایت با آن موافقت کردند.

ابراهیم عزیزی در توضیح پیشنهاد خود بیان کرد: فردی که قصد دارد رییس جمهور کشور شود نباید کارت اقامت سایر کشورها را داشته باشد بلکه باید ایرانی الاصل بوده و نه تنها کارت اقامت سایر کشورها را نداشته بلکه درخواستی برای دریافت آن نیز حتی در گذشته نیز نداده باشد.

فردی که قصد دارد رییس جمهور شود نباید کارت اقامت هیچ کشوری را غیر از ایران داشته باشد.

احمد مرادی در مخالفت با این پیشنهاد بیان کرد: بنده مخالف این پیشنهاد هستم چرا که بحث ایرانی الاصل بودن و داشتن تابعیت ایرانی در این طرح ذکر شده است اما این پیشنهاد می تواند ابهاماتی را ایجاد کند.

مگر عزیزانی که برای ادامه تحصیل و درس خواندن به خارج می روند کار اشتباهی انجام می دهند؟ مگر برای کسب دانش و تجربه به خارج رفتن اشتباه است؟ مگر برای تجارت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت داشتن گرین کارت سایر کشورها برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری

ممنوعیت داشتن گرین کارت سایر کشورها برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری