مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-15سياسي

انتخاب کرمانشاه به عنوان استان معین رسانه طرح ملی فهما


مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با توجه به اینکه در موضوع اطلاع رسانی و پوشش اخبار از ظرفیت خوبی برخورددار است به عنوان معین رسانه انتخاب شده است.

- حجت الاسلام افشین کلات پور صبح امروز در گفتگو با مبنی بر قوی شدن ایران اسلامی به مدت 2 سال است که آغاز به کار کرده است زیرا فرهنگ یکی از شاخصه های اقتدار ملی محسوب می شود.

وی افزود: کانون فرهنگی و هنری مساجد هم با توجه ضرورت ها و با برنامه ریزی های دقیق وارد این عرصه شد زیرا فعالیت های فرهنگی نباید تعطیل شود و 12 رواق برای فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این طرح تعریف شده است.

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه تصریح کرد: هرکدام از این رواق ها به یک استان اختصاص یافته و به عنوان نمونه رواق نور خراسان رضوی، رواق کتاب چهارمحال و بختیاری، رواق دانش قم، رواق همدلی تهران، رواق رسانه کرمانشاه، رواق سرود هرمزگان، رواق فیلم گلستان، رواق نمایش البرز، رواق ترنج اردبیل، رواق قلم یزد، رواق کارآفرینی اصفهان و رواق فن آوری خراسان جنوبی انتخاب شده اند.

کلات پور ادامه داد: استان کرمانشاه با توجه به اینکه در موضوع اطلاع رسانی و پوشش اخبار از ظرفیت خوبی برخوردار است به عنوان معین رسانه انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب کرمانشاه به عنوان استان معین رسانه طرح ملی فهما

انتخاب کرمانشاه به عنوان استان معین رسانه طرح ملی فهما