مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-15سياسي

رهبری تنها پناهگاه کردستانی ها برای حل مشکلاتشان است


مردم کردستان امروز تنها به رهبری و کسانی همانند نماینده ولی فقیه پناه می برند و از آنها درخواست دارند که مشکلاتشان را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیدمحسن حسینی در شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی شهرستان کامیاران که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شهدای کردستان نسبت به شهدای سایر استان های کشور ویژگی خاصی دارند چرا که آنها در خانه خود هم مظلوم بودند.

وی تصریح کرد: سراسر ایران به خون شهدا رنگین و مزین شده اما در کردستان وضعیت متفاوت است و در دوران جنگ روزی را به یاد نداریم که در یکی از شهرهای این استان شهید نداده باشیم.

امام جمعه کامیاران افزود: بسیاری از مسئولان به یاد دارند که در عملیات سنگ سفید در سال 66 طی یک شبانه روز 35 نفر از کامیارانی ها و مشهدی ها به شهادت رسیدند و در عملیاتی نیز که در بلندی های روستای تنگی سر انجام شد 25 نفر دیگر شهید تقدیم این نظام و انقلاب کردیم.

ماموستا حسینی ادامه داد: منطقه کامیاران شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده و ما امروز به این حماسه ای که فرزندانمان آفریده اند افتخار می کنند و هنوز هم خود را مدیون این شهدا می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبری تنها پناهگاه کردستانی ها برای حل مشکلاتشان است

رهبری تنها پناهگاه کردستانی ها برای حل مشکلاتشان است