مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-15اقتصادي

آبیاری قطره ای،چگونگی آبیاری درشرایط کم آبی


مجموعه آهن بین از سال 1370 فعالیت خود را در زمینهٔ مشاوره، خرید و فروش انواع آهن آلات داخلی و خارجی، آنالیز قیمت بازار آهن آلات، تضمین کالای خریداری شده به همراه فاکتور رسمی معتبر را از خیابان خیام آغاز نمود این مجموعه از سال 1373 در بازار آهن مستقر گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آهن بین، بهترین نوع آبیاری در شرایط کم آبی، تبدیل کردن تمامی سیستم های آبیاری مزارع، باغات و محیط سبز به آبیاری قطره ای می باشد.

بخش دوم ) اتصالات سیستم آبیاری قطره ای نوع شیرآلات قطع و وصل کننده سیستم آبیاری قطره ای شیرآلاتی که برای این نوع سیستم استفاده می شود از شیر فلکه های کشویی و گازی هستند که از جنس برنج می باشند.

شیرهای یکطرفه سیستم آبیاری قطره ای استفاده از این نوع در سیستم آبیاری قطره ای از یک منبع تغذیه استفاده می کنند و بعضی مواقع به خاطر افت فشار ممکن است، جریان آب به سمت خلاف جهت و سمت مخزن ذخیره حرکت کند به خاطر همین از این شیرالات استفاده می شود، مسیر جریان برعکس نگردد.

این نوع شیرآلات باعث می شوند که مانع از این شود که جریان آب خلاف جهت اصلی خود حرکت کند البته این شیرآلات چون خود یک طرفه است به صورت اتومات عمل می کند نیاز به انجام عملیات انسانی جهت قطع و وصل کردن آن می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری قطره ای،چگونگی آبیاری درشرایط کم آبی

آبیاری قطره ای،چگونگی آبیاری درشرایط کم آبی