مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 08:552020-12-15سياسي

افتتاح نخستین سالانه نقاشی و طراحی پوستر در گیلان


رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان با اذعان به اینکه هنرمندان در جمهوری اسلامی رسالت مهمی در ترویج فرهنگ انقلاب دارند، گفت: یک تهاجم فرهنگی شدید برعلیه جمهوری اسلامی در حال رخ دادن است تا دوباره در جامعه بحران هویت ایجاد کرده و در اینجا نقش هنرمند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استکبار در چهله انقلاب و در این برهه حساس از تاریخ جمهوری اسلامی با ایجاد جنگ روانی و رسانه ای به دنبال بحران هویت اسلامی در بین آحاد مردم جامعه است.

در این دوران بی هویت سازی که توسط کشورهای غربی در جمهوری اسلامی در حال انجام است انجام کارهای هنری بهترین و به تعبیری اثربخش ترین راه برای انتقال فرهنگ انقلاب در جامعه است جمهوری اسلامی ایران دارای استعدادهای فراوانی در حوزه نقاشی و طراحی پوستر وجود دارد که باهنر بی نظیر خود و با استفاده از ابزار هنر می تواند فرهنگ اسلام و انقلابی در بین مردم به راحتی و به بهترین شکل گسترش دهند.

به همین منظور صبح امروز اولین سالانه نقاشی و طراحی پوستر جوانان استان گیلان در سالن اجتماعات بسیج دانشجویی گیلان برگزار شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در این جلسه با بیان اینکه در گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خط مشی را برای مردم و مسلمانان دنیا را تعیین کردند، اظهار کرد: استکبار در طول 40 سال انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین سالانه نقاشی و طراحی پوستر در گیلان

افتتاح نخستین سالانه نقاشی و طراحی پوستر در گیلان