مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-15دانش

قرارگرفتن نام پژوهشگر دانشگاه علامه در فهرست پژوهشگران پر استناد جهان


دکتر مقصود امیری؛ استادتمام دانشگاه علامه طباطبایی برای چهارمین سال متوالی در لیست پژوهشگران پر استناد جهان قرار گرفت.

- دکتر مقصود امیری؛ استادتمام دانشگاه علامه طباطبایی برای چهارمین سال متوالی در لیست پژوهشگران پر استناد جهان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و آخرین نتایج اعلام شده از سوی پایگاه شاخص های اساسی علم ESIو WOS، دکتر مقصود امیری استاد تمام دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برای چهارمین سال متوالی در جمع پژوهشگران پر استناد (یک درصد برتر جهان) در سال 2020 قرار گرفت.

بر اساس اعلام پایگاه ESI، برای قرار گرفتن در فهرست پژوهشگران برتر، کلیه فعالیت های علمی 10 ساله اخیر در سطح بین المللی از جمله تعداد مقالات، تعداد استناد ها، تعداد مقالات پراستناد، تعداد استناد به مقالات پراستناد مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین مسایلی نظیر، رعایت اصول اخلاقی در پژوهش، رعایت میزان خوداستنادی در حد قابل قبول و نیز مقالات باز پس گیری شده در انتخاب یک پژوهشگر از این فهرست موثرند.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، تاکنون بیش از 330 مقاله علمی در مجلات معتبر از دکتر امیری به چاپ رسیده است که 72 مقاله در پایگاه WOSو 94 مقاله در پایگاه Scopusنمایه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگرفتن نام پژوهشگر دانشگاه علامه در فهرست پژوهشگران پر استناد جهان

قرارگرفتن نام پژوهشگر دانشگاه علامه در فهرست پژوهشگران پر استناد جهان