مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-15سياسي

تولید 500 محصول فرهنگی با کاراکتر شهید سردار قاسم سلیمانی در کشور


محمد یقینی دبیر پویش «قهرمان من» گفت: تولیدکنندگان نوشت افزار 500 محصول فرهنگی با کاراکتر شهید سردار قاسم سلیمانی در کشور تولید کردند.

- محمد یقینی دبیر پویش قهرمان من گفت: تولیدکنندگان نوشت افزار 500 محصول فرهنگی با کاراکتر شهید سردار قاسم سلیمانی در کشور تولید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری و افتتاحیه پویش ملی قهرمان من با محوریت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور محمد یقینی، دبیر پویش و مدیرعامل مجمع نوشت افزار در مجتمع فرهنگی سرچشمه برگزار شد.

یقینی در این نشست با تاکید بر اینکه پویش قهرمان من به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود، گفت: در این پویش که با اهداف معرفی ویترینی کامل از محصولات فرهنگی تولید شده تا امروز با موضوع حاج قاسم سلیمانی، کمک به تولیدکنندگان این محصولات که در شرایط کرونایی آسیب دیده اند و ترویج گفتمان قهرمان ملی محوری در جامعه دنبال شده، قرار است محصولات فرهنگی کودک و نوجوان متناسب با طرح این شهید جمع آوری و توزیع شوند.

وی افزود: خوشبختانه در کشور قهرمانان زیادی داریم و حتی منابع خوبی هم برای معرفی قهرمانان به کودکان که قشر اثرپذیر جامعه محسوب می شوند، وجود دارد؛ با این حال در تبدیل این قهرمانان به یک کاراکتر که پیوست فرهنگی داشته باشد، ضعف های زیادی داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 500 محصول فرهنگی با کاراکتر شهید سردار قاسم سلیمانی در کشور

تولید 500 محصول فرهنگی با کاراکتر شهید سردار قاسم سلیمانی در کشور