مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 09:502020-12-15فرهنگي

برگزیدگان تابستان کتاب کودک و نوجوان معرفی شدند


سه کتاب برگزیده فصل تابستان 1399 جایزه «کتاب ماه و سال کودک و نوجوان» معرفی و با اهدای «مرغک سیمین» از صاحبان این آثار تقدیر شد.

- سه کتاب برگزیده فصل تابستان 1399 جایزه کتاب ماه و سال کودک و نوجوان معرفی و با اهدای مرغک سیمین از صاحبان این آثار تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در آیین اهدای جوایز این رویداد که روز سه شنبه (25 آذر 1399) در سالن غدیر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، سه اثر از میان 14 اثر (17 نسخه) راه یافته به مرحله نهایی، برگزیده شدند.

مرجان فولادوند، افسانه شعبان نژاد، مجید راستی، عبدالحکیم بهار و بابک نیک طلب داوران نهایی این رویداد در پایان، کتاب عید اومده، عروسک ها سروده خاتون حسنی و با تصویرگری مرضیه قوام زاده از انتشارات به نشر را حائز شرایط دریافت جایزه کتاب ماه تیر اعلام کردند.

کتاب زنبوره، کجا؟ کجا؟ نوشته زهره پریرخ و با تصویرگری سمانه قاسمی از نشر توت نیز به اتفاق آرای داوران موفق به دریافت جایزه کتاب ماه مرداد شد.

همچنین کتاب چگونه پدر خود را نجات دهیم؟ اثر پیت جانسون با ترجمه فریبا چاوشی و با تصویرگری نایجل بینز از انتشارات هوپا به اتفاق آرای داوران، جایزه کتاب ماه شهریور 1399 را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان تابستان کتاب کودک و نوجوان معرفی شدند

برگزیدگان تابستان کتاب کودک و نوجوان معرفی شدند