مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:102020-12-15بين الملل

آب 40 درصد مردم یاسوج پایدار شد


مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب حدود نیمی از مردم مرکز کهگیلویه و بویراحمد از منابع تامین اب ایستگاه تنگ کناره و با خط انتقالی که در مسیرش به ناچار باید از رودخانه بشار عبور کند، - تأمین می شود.

فیض اله پاسره افزود: آب قریب به 40 درصد مردم شهر یاسوج از خط منبع تنگ کناره و خط انتقالی که به ناچار باید از رودخانه بشار عبور کند، تأمین می شود.

وی تصریح کرد: این خط انتقال همواره در فصل زمستان و در ماه های پر بارش دچار حادثه و تخریب می شد و آب بخش زیادی از مناطق یاسوج دچار قطعی و چالش می شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: عبور این خط انتقال آب از مسیر رودخانه بشار بدون شک این تبعات را نیز داشت، ما برای حل این مشکل به جای جنگ با طبیعت دو ایده را پیش بردیم.

یک خط انتقال را از سقف پل و یکی را نیز در محفظه بتی از زیر بستر رودخانه عبور دادیم.

پاسره ادامه داد: این پروژه 20 میلیارد ریالی به گام آخر رسید و تست عملیاتی نیز شد.

وی عنوان کرد: اگر بنا به هر دلیلی یکی از خطوط دچار قطعی خواسته و یا ناخواسته شود، خط دوم وارد مدار آبرسانی می شود و شهروندان گرامی مرکز استان با قطعی و چالش آب مواجه نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از همکاری مسئولین معاونت عمرانی استانداری و راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب 40 درصد مردم یاسوج پایدار شد

آب 40 درصد مردم یاسوج پایدار شد