مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-15سياسي

آغاز نمایشگاه هفته پژوهش در خوزستان از 29 آذر / شرکت 22 دستگاه اجرایی


رییس پارک علم و فناوری خوزستان از برگزاری نمایشگاه استانی هفته پژوهش از 29 آذر تا چهارم دی خبر داد و گفت: امسال 22 دستگاه اجرایی در استان برای مشارکت در نمایشگاه مجازی اعلام آمادگی کردند.

- ایسنا/خوزستان رییس پارک علم و فناوری خوزستان از برگزاری نمایشگاه استانی هفته پژوهش از 29 آذر تا چهارم دی خبر داد و گفت: امسال 22 دستگاه اجرایی در استان برای مشارکت در نمایشگاه مجازی اعلام آمادگی کردند.

ایرج کاظمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با انتشار فراخوان شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در سال 99، 22 دستگاه اجرایی در استان برای مشارکت در نمایشگاه مجازی اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه هر سال یک فن بازار برگزار می کردیم و امسال به صورت مجازی است و حضور در فن بازار به یک فضای گسترده نیاز دارد، بنابراین از 30 فضایی که در اختیار داریم، 22 فضا را در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دادیم و هشت فضا را به شرکت های فن آور و دانش بنیان که در سال های گذشته در قالب فن بازار حضور داشتند، اختصاص دادیم.

وی افزود: از سوی پارک علم و فناوری هشت شرکت در نمایشگاه مجازی شرکت می کنند و مابقی فضا در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه هفته پژوهش در خوزستان از 29 آذر / شرکت 22 دستگاه اجرایی

آغاز نمایشگاه هفته پژوهش در خوزستان از 29 آذر / شرکت 22 دستگاه اجرایی