مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-15اقتصادي

انجماد فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه بیرجند ممنوع است


انجماد فرآورده های خام دامی تازه در مراکز عرضه این شهرستان تخلف بهداشتی و ممنوع است.

- ایسنا/خراسان جنوبی  رییس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: انجماد فرآورده های خام دامی تازه در مراکز عرضه این شهرستان تخلف بهداشتی و ممنوع است.

حسن علیزاده، امروز سه شنبه 25 آذر به رسانه های گروهی اعلام کرد: بعضی از فروشگاه ها و مراکز عرضه اقدام به انجماد فرآورده های خام دامی تازه در فریزرهای فروشگاهی و معمولی کرده که بر اساس دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور هرگونه انجماد فرآورده های خام دامی تازه در مراکز عرضه تخلف بهداشتی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اظهار کرد: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی در همه مراحل تولید، استحصال، حمل و نقل و عرضه در دستور کار شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند قرار دارد.

رییس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: از شهروندان می خواهیم در زمان خرید فرآورده های خام دامی تازه و منجمد به مشخصات درج شده بر روی لیبل توجه ویژه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی با شماره تماس 1512 برای پیگیری و انجام اقدامات لازم تماس بگیرند.

علیزاده یادآور شد: در یکی از بازدیدهای نظارتی از یک فروشگاه زنجیره ای که اقدام به انجمادسازی انواع فرآورده های خام دامی تاریخ گذشته کرده بود مقدار 129 کیلوگرم کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجماد فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه بیرجند ممنوع است

انجماد فرآورده های خام دامی در مراکز عرضه بیرجند ممنوع است