مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:152020-12-15سياسي

آخرین قطعه پازل فرزان بیرجند چیده شد


در راستای اقدامات عمرانی شهرداری و احقاق حقوق شهروندان  و به دنبال بازدید دادستان مرکز استان و  رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند از طرح فرزان، - ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند اظهار کرد: در راستای اقدامات عمرانی شهرداری و احقاق حقوق شهروندان  و به دنبال بازدید دادستان مرکز استان و  رییس کل دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند از طرح فرزان، آخرین قطعه پازل فرزان چیده شد.

محمد علی جاوید، امروز سه شنبه 25 آذر به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: اتصال بافت فرزان از سال 83 در بیرجند آغاز شده که بنا به دلایل و مشکلات متعدد همچون تملک نشدن املاک واقع در این طرح پس از 13 سال از ابتدای سال 97 با تملک 7 ملک مسکونی و 9 ملک تجاری واقع در این طرح، مجدداً آغاز شد که تخریب املاک باقی مانده در معبر فرزان نقطه پایانی بر داستان 15 ساله این طرح شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از محلات کم برخوردار شهر مانند محله های خیرآباد، موسی بن جعفر(ع)، کاظمیه، الهیه، صمدی، وحدت و.

به دلیل نداشتن مسیر ارتباطی مناسب با مرکز شهر در حالت بن بست قرار داشته که با اجرای این معبر ضمن حل مشکل ترافیکی بخشی از شمال و جنوب شهر محلات موصوف از بن بست ترافیکی خارج می شوند، ادامه داد: طرح فرزان در سال 1383 کلنگ زنی شد و با 10 درصد پیشرفت فیزیکی به دست ما رسید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین قطعه پازل فرزان بیرجند چیده شد

آخرین قطعه پازل فرزان بیرجند چیده شد