مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:202020-12-15سياسي

نامه اعتراضی 9 عضو شورای شهر به حذف محدودیت های جماران


9 عضو شورای شهر تهران در نامه ای به رییس شورا با انتقاد از مصوبه شورای عالی شهرسازی درباره حذف محدودیت های جماران خواستار لغو و عدم اجرای این مصوبه شدند.

- 9 عضو شورای شهر تهران در نامه ای به رییس شورا با انتقاد از مصوبه شورای عالی شهرسازی درباره حذف محدودیت های جماران خواستار لغو و عدم اجرای این مصوبه شدند.

به گزاش ایسنا، در متن این نامه که به امضای محمد سالاری، محمد جواد حق شناس، شهربانو امانی، سید محمود میرلوحی، زهرا صدراعظم نوری، علی اعطاء، سید آرش حسینی میلانی، مرتضی الویری و ناهید خداکرمی رسید، با اشاره به مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مبنی بر لغو محدودیت ارتفاعی و ابلاغ آن به صورت محرمانه به شهرداری تهران آمده است: اینجانبان به نمایندگی از شهروندان تهرانی در شورای اسلامی شهر تهران و در راستای ایفای نقش نظارتی، اعتراض شدید خود را در خصوص این تصمیم شورای عالی شهرسازی و معماری و فشارهای غیرقانونی وارد بر شهرداری تهران بنا بر دلایل ذیل اعلام می کنیم: 1.

همانگونه که اشاره شد در فرآیند اتخاذ این تصمیم و ابلاغ مصوبه، رویه های متعارف و قانونی و چهارچوب ها و ضوابط و آیین نامه های ملاک عمل به هیچ عنوان رعایت نشده است و صرفاً با رویکرد تحکمی و با فشار از بالا منجر به تصمیم گیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه اعتراضی 9 عضو شورای شهر به حذف محدودیت های جماران

نامه اعتراضی 9 عضو شورای شهر به حذف محدودیت های جماران