مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-15سياسي

مرزهای سیاسی همیشه منطبق بر مرزهای اجتماعی نبوده اند


استاد علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی سینای همدان با بیان اینکه مرزهای سیاسی همیشه منطبق بر مرزهای اجتماعی نبوده اند اعلام کرد که جامعه و ارزش های انسانی فراتر از مرزهاست و تصور جهان بدون مرز حداقل تا دهه های آینده نزدیک به واقعیت نخواهد بود.

- ایسنا/کردستان استاد علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی سینای همدان با بیان اینکه مرزهای سیاسی همیشه منطبق بر مرزهای اجتماعی نبوده اند اعلام کرد که جامعه و ارزش های انسانی فراتر از مرزهاست و تصور جهان بدون مرز حداقل تا دهه های آینده نزدیک به واقعیت نخواهد بود.

اسدالله نقدی، امروز سه شنبه (25 آذرماه) در پانل تخصصی همایش ملی مرز و مناسبات اجتماعی که در قالب وبینار برگزار شد با بیان اینکه حتی در زیباترین عکس های هوایی مزارع کشور سوییس مرزهای بین مزارع مشخص است اظهار کرد: در کشورهای اروپایی تنها با توجه به یک تابلو راهنمایی می توان از مرز ده ها کشور عبور کرد و در آنجا مفهوم مرز نرم تر بوده و خبری از برجک و سیم خاردار نیست.

وی افزود که در فرودگاه بازل که مشترک کشورهای سوییس آلمان و فرانسه است که تنها با خط کشی مرز این سه کشور در آن مشخص شده است.

این استاد علوم اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد که مرزها قراردادی هستند و همیشه متغیر نیز بوده اند که این موضوع را می توان در نقشه هایی از اتحاد جماهیر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای سیاسی همیشه منطبق بر مرزهای اجتماعی نبوده اند

مرزهای سیاسی همیشه منطبق بر مرزهای اجتماعی نبوده اند