مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-15دانش

پژوهش یکی از کاربردی ترین موارد پویایی در دانشگاه ها است


مدیر پژوهشی دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: موضوع پژوهش از بنیادی ترین و اصلی ترین موارد در حوزه تحقیقات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

- دکتر پیری افزود: تحقیقات و پژوهش یکی از عواملی است که موجب رشد آموزش در مراکز دانشگاهی می شود و اگر می خواهیم آموزش توسعه پیدا کند باید قاعدتا تحقیق و پژوهش بیشتری انجام بدهیم و پژوهش و تحقیق بیشتر زمانی رخ می دهد که خروجی مورد نطر ما در دانشگاهها دیده شود و تاثیر آن را بر روی رشد مراکز آموزش عالی به وضوح ببینیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دنبال این هستیم که پذیرش ها کاربردی باشد و در اختیار جامعه و صنعت و صاحبان سرمایه قرار بگیرند و معتقد هستم که باید پژوهش ها بر اساس راه برد ها و چشم اندازهایی که دانشگاه های موجود در منطقه برای خود در نظر گرفته اند عملیاتی شود .

وی ادامه داد: تولید و توسعه علم و دستیابی به فناوری برای ارتقاء جایگاه علمی کشور در جهان و کسب ثروت به منظور بهبود وضع زندگی مردم و رفاه عمومی، مرهون مطالعه و پژوهش نخبگان، دانشمندان، محققان و فناوران دانشگاه ها، پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی وزارتخانه ها، سازمانها، مراکز دولتی و غیر دولتی است و ما باید در این مسیر به صورت جدی وقت بگذاریم که همه چیز عملیاتی بشود و خوشبختانه دانشگاه ولایت از ظرفیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش یکی از کاربردی ترین موارد پویایی در دانشگاه ها است

پژوهش یکی از کاربردی ترین موارد پویایی در دانشگاه ها است