مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-15اقتصادي

زندگی نیم میلیون آذربایجانی در سکونتگاه های غیررسمی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: افزود: آذربایجان شرقی یکی از استان هایی است که جمعیت قابل توجهی از آن در حدود 500 هزار نفر در شهر تبریز و برخی شهرهای بزرگ در سکونت گاه های غیررسمی زندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بر ضرورت توجه جدی دستگاه های اجرایی استان به سامان دهی سکونت گاه های غیررسمی تاکید کرد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات دولت، 30 درصد بودجه دستگاه های اجرایی باید برای سامان دهی و تقویت زیرساخت های عمرانی و خدماتی این مناطق هزینه شود که لازم است در تخصیص بودجه این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: آذربایجان شرقی یکی از استان هایی است که جمعیت قابل توجهی از آن در حدود 500 هزار نفر در شهر تبریز و برخی شهرهای بزرگ در سکونت گاه های غیررسمی زندگی می کنند.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: به منظور بهره مندی ساکنان این مناطق از خدمات عمومی باید نسبت به بهسازی فضاهای آموزشی، درمانی، فرهنگی و هنری و همچنین گسترش مسیرهای دسترسی به این محلات توجه ویژه ای صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی نیم میلیون آذربایجانی در سکونتگاه های غیررسمی

زندگی نیم میلیون آذربایجانی در سکونتگاه های غیررسمی