مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-15سياسي

داوطلبان ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری سال 99 تجلیل می شوند


مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم تجلیل از داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری سال 99 بدون احتساب سهمیه به صورت مجازی خبر داد.

- مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم تجلیل از داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری سال 99 بدون احتساب سهمیه به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فقیه در این رابطه گفت: 21 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون استفاده از سهمیه ایثارگری حائز رتبه های زیر 100 کشوری شده اند که مراسم تجلیل از آن ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در دی ماه سال جاری برگزار شود.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران طرح شاهد برای موفقیت چشمگیر علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری افزود: این مراسم با تعامل، مشارکت و همکاری اعضای طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موفقیت های روزافزون داوطلبان شاهد و ایثارگر افزود: نفر اول گروه ریاضی در سال 95 و نفر اول گروه علوم انسانی در سال 97 از داوطلبان شاهد و ایثارگر بوده اند که بیانگر تلاش، پشتکار علمی و همت فرزندان شاهد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری سال 99 تجلیل می شوند

داوطلبان ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری سال 99 تجلیل می شوند