مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-15سياسي

آیت الله یزدی همواره خیرخواه اسلام و مسلمین بود


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه مطیع حق بودن مهم است و این مهم روز قیامت به ما آبرو می دهد، گفت: مرحوم آیت الله یزدی از کسانی بود که پای حق می ایستاد و دنبال کار حق بود و همین افتخار برای ایشان بس که در مواضع خود خیرخواه اسلام و مسلمین بود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه مطیع حق بودن مهم است و این مهم روز قیامت به ما آبرو می دهد، گفت: مرحوم آیت الله یزدی از کسانی بود که پای حق می ایستاد و دنبال کار حق بود و همین افتخار برای ایشان بس که در مواضع خود خیرخواه اسلام و مسلمین بود.

آیت الله لطف الله دژکام سه شنبه 25 آذر در آیین گرامیداشت مرحوم آیت الله یزدی در شیراز با بیان این نکته که، ذکر کلام اهل بیت، منشا نزول برکت و نورانیت است، به ذکر احادیثی پرداخت و گفت: مصداق بارز عمل به احادیث در روزگار ما و در این سال های اخیر در شخصیت آیت الله یزدی تبلور داشت و از این رو همه ما به نوعی بدهکار این بزرگ مرد هستیم.

او ادامه داد: همان طور که امام راحل نه فقط برای زمان خود بلکه برای همیشه فرمود اگر اسلام سیلی بخورد چنان زمین خواهد خورد که دیگر بلند نمی شود، اینجا هم باید ثابت کنیم که ولی امر خود را می یاییم وگرنه نماز و روزه که همه می خوانند و فقط ظاهر مقدسی است که درست کرده ایم و این به درد نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله یزدی همواره خیرخواه اسلام و مسلمین بود

آیت الله یزدی همواره خیرخواه اسلام و مسلمین بود