مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-15ورزشي

نمایندگان یزد نیم فصل لیگ برتر والیبال را با شکست به پایان رساندند


در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشور تیم شهداب یزد با نتیجه سه بر صفر مقابل والیبالیست های هزار آمل فرصت صعود به رده چهارم جدول رده بندی این مسابقات را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، شاگردان عمده غیاثی در سه دست پیاپی با نتایج 25-21، 26-24 و 25-18 مقابل حریف آملی خود تن به شکست دادند و با 26 امتیاز و قرارگرفتن در رده پنجم جدول رده بندی 14 تیمی لیگ برتر والیبال کشور به استقبال تعطیلات نیم فصل رفتند.

با عملکرد قابل قبول تیم شهداب یزد در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر والیبال می توان به نتیجه گیری و تصاحب یکی از جایگاه های اول تا سوم این تیم در نیم فصل دوم این مسابقات امیدوار بود، شهدابی ها نه تنها از امکانات و بازیکنان طراز اولی برای موفقیت برخوردار هستند بلکه از کادر مدیریتی کاربلدی هم در تیم خود سود می برند که این دو عامل درصورت دورماندن کرونا از این تیم می تواند نقطه عطفی برای رسیدن به اهداف نماینده استان یزد در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در فصل جاری باشد.

 خاتم اردکان که با جداشدن فرهاد نفرزاده و کرونایی شدن محمدرضا سالک با هدایت نادر قاضی در هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر رودرروی تیم صدرنشین فولاد سیرجان قرار گرفت در نتیجه ای نه چندان دور از انتظار مغلوب والیبالیست های سیرجانی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان یزد نیم فصل لیگ برتر والیبال را با شکست به پایان رساندند

نمایندگان یزد نیم فصل لیگ برتر والیبال را با شکست به پایان رساندند