مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-15سياسي

کهک و جعفرآباد شهرستان های جدید استان قم خواهند بود


استاندار قم ضمن اشاره به پیگیری روند تشکیل دو شهرستان جدید کهک و جعفرآباد برای گسترش توسعه در سطح استان گفت: توسعه متوازن منطقه ای در همه استان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این که بازدید مدیران استانی از پروژه ها باید دارای نتیجه و دستاورد مشخص باشد خاطرنشان کرد: نتایج و دستاوردهای این بازدیدها باید در جلسات مدیران استانی مطرح و پیگیری شود.

وی با تأکید بر این که تصمیم های گرفته شده در سطح استان باید حتما عملیاتی شود یادآور شد: استان قم برای توسعه بیشتر در همه مناطق خود، تعریف دو شهرستان جدید کهک و جعفرآباد را در دستور کار دارد.

استاندار قم با اشاره به این که تقویت زیربناها یک اصل مهم برای تحقق توسعه است اذعان کرد: این مسئله باید افق و چشم انداز همه مسؤولان استان باشد و برای تحقق آن گام به گام تلاش کنند و به پیش بروند.

سرمست ادامه داد: توسعه صنفی در نواحی صنعتی استان از برنامه هایی است که برای توسعه قم پیگیری می شود.

وی افزود: شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی از جمله ظرفیت های مهم استان برای تحقق توسعه و پیشرفت است که باید از آن ها استفاده شود و فعال باشند، در عین حال که توسعه نواحی صنعتی نیز می تواند مکمّل این زنجیره با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهک و جعفرآباد شهرستان های جدید استان قم خواهند بود

کهک و جعفرآباد شهرستان های جدید استان قم خواهند بود