مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-15سياسي

طرح تاسیس شورای سیاستگذاری اخلاق حرفه ای اجرایی می شود


معاون فرهنگی دانشگاه تهران از تصویب کلیات طرح تاسیس شورای سیاسستگذاری اخلاق حرفه ای خبر داد و گفت: در آینده نزدیک به ریاست دانشگاه، این شورا تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی دانشگاه تهران؛ مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و رییس همایش در مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی دانشگاه اخلاق مداراظهار کرد: دانشگاه تهران حتی در این شرایط سخت، از فعالیت علمی و پژوهشی خود دست نکشیده و از این تهدید به عنوان فرصت استفاده کرده است.

سرسنگی تصریح کرد: یکی از دلایل مهمی که باعث طراحی این همایش شد، به یکی از وظایف مهم دانشگاه و اعضای هیئت علمی در چارچوب اخلاق مداری و رعایت اخلاق حرفه ای برمی گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران بیان کرد: انتظاری که از دانشگاه وجود دارد، این است که دانشگاه در حوزه توسعه اخلاق و مسئولیت پذیری اجتماعی نقش بارز و مهمی را ایفا کند.

از این رو یکی از محورهای برنامه توسعه سوم دانشگاه، به اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری اجتماعی اختصاص یافته است.

وی با با تاکید بر اینکه تلاش ما در چند سال گذشته این بوده است که موضوع اخلاق مداری را در دانشگاه نهادینه کنیم و ادبیات مناسب با آن را خلق کنیم، افزود: اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه یکی از رسالت هایشان توسعه اخلاق در بین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تاسیس شورای سیاستگذاری اخلاق حرفه ای اجرایی می شود

طرح تاسیس شورای سیاستگذاری اخلاق حرفه ای اجرایی می شود