مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 12:352020-12-15سياسي

آغاز تصویربرداری مستند زندگی نامه اسطوره های ارتش در فارس


سیاسی های ارتش در منطقه فارس از آغاز مرحله تصویربرداری مستند زندگی نامه های دو اسطوره ارتش جمهوری اسلامی در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس هماهنگ کننده عقیدتی ـ سیاسی های ارتش در منطقه فارس از آغاز مرحله تصویربرداری مستند زندگی نامه های دو اسطوره ارتش جمهوری اسلامی در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام عزیز رضایی سه شنبه 25 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: این مستند تلویزیونی به سفارش سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و با کارگردانی سهیل سلیمی تولید و از برنامه یونیفرم شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

او افزود: تاکنون مراحل تصویربرداری از زندگینامه امیر سرتیپ کریم عبادت، جانشین اسبق نیروی زمینی ارتش و سرهنگ رفیع غفاری، شکارچی تانک و از چهره های ماندگار کشور در باغ موزه عفیف آباد شیراز انجام شده است.

سهیل سلیمی، نویسنده و کارگردان این مستند تلویزیونی نیز به خبرنگار ایکنا گفت: مستند یونیفرم به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی به قصه زندگی امیران بزرگ ارتش و پیشکسوتان آن می پردازد که تاکنون 8 مستند آن ساخته شده است.

او با بیان اینکه مستند زندگی نامه امیرانی چون امیر خلیلی، ذاکری، دادبین و غیره تاکنون تولید شده است، گفت: کار تصویربرداری این مستند تلویزیونی از ابتدای سال جاری آغاز شده است که با توجه به شرایط شیوع کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تصویربرداری مستند زندگی نامه اسطوره های ارتش در فارس

آغاز تصویربرداری مستند زندگی نامه اسطوره های ارتش در فارس