مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-15سياسي

شهرستان خلخال فاقد کشتارگاه مرغ است/ نهاده های دامی با نظارت جهادکشاورزی توزیع شود


علت اصلی گرانی مرغ در شهرستان خلخال، نبود کشتارگاه و عدم نظارت بر توزیع میان شهرستان ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آرش جعفری بعد از ظهر امروز اظهار کرد: علت اصلی گرانی مرغ در شهرستان خلخال، نبود کشتارگاه و عدم نظارت بر توزیع میان شهرستان ها است.

وی افزود: علی رغم وجود مرغداری های گوشتی در شهرستان، فاصله زیاد کشتارگاه مرکز استان تا خلخال، باعف بروز مشکلات عمده ای از جمله گرانی و کمبود مرغ در شهرستان خلخال شده است.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نظارت بر بازار و انجام دقیق بازرسی ها و نظارت ها بیان داشت: کمبود اقلام ضروری در بازار، گرانی و احتکار نباید در جامعه وجود داشته و مردم در رنج باشند.

وی از ارگان های نظارتی و بازرسی شهرستان خلخال خواست تا با جدیت، نظارت بر انبارها، بازار و اقلام اساسی و نیازمندی های شهرستان را در دستور کار قرار دهند.

نهاده های دامی با نظارت جهادکشاورزی توزیع شود جعفری تصریح کرد: برون سپاری وظایف و مسوولیت ها نیز مشکلات عمده ای در شهرستان برای مردم ایجاد کرده است.

وی با اشاره به نیاز عشایر و روستاییان شهرستان به نهاده های دامی گفت: نهاده های دامی در استان به دور از نظارت مراجع ذی صلاح برای شهرستان ها توزیع شده و روستاییان برای دریافت نهاده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان خلخال فاقد کشتارگاه مرغ است/ نهاده های دامی با نظارت جهادکشاورزی توزیع شود

شهرستان خلخال فاقد کشتارگاه مرغ است/ نهاده های دامی با نظارت جهادکشاورزی توزیع شود