مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-15سياسي

حضور 37 کشور خارجی در هفتمین کنفرانس علمی لجستیک


رییس دانشگاه خوارزمی از حضور 37 کشور دنیا در هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین خبر داد و گفت: این کنفرانس که 200 نفر از مهمانان آن خارجی هستند، - به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عزیزالله حبیبی امروز در نشست خبری ششمین کنگره بین المللی جغرافیدانان جهان اسلام و هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین به جزییات برگزاری این دو کنفرانس بین المللی اشاره کرد و گفت: ششمین کنفرانس کنگره بین المللی جغرافیدانان جهان اسلام روز پنج شنبه 27 آذرماه برگزار می شود و دانشگاه خوارزمی برای دومین بار میزبان این کنفرانس بین المللی خواهد بود.

در واقع اولین کنفرانس در دانشگاه امام حسین (ع)، دومین کنفرانس در دانشگاه خوارزمی، سومین کنفرانس در دانشگاه اصفهان، چهارمین کنفرانس در دانشگاه سیستان و بلوچستان، پنجمین کنفرانس در تبریز و در نهایت ششمین کنفرانس مجددا در دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه زمان برگزاری ششمین کنگره بین المللی جغرافیدانان جهان اسلام به دلیل کرونا به تعویق افتاده بود، گفت: این کنفرانس با هدف همگرایی کشورهای جهان اسلام و به منظور برون رفت از چالش های سیاسی با راهکار علمی برگزار می شود تا علاوه بر حل مشکلات، راهکاری برای پیشرفت این کشورها نیز حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 37 کشور خارجی در هفتمین کنفرانس علمی لجستیک

حضور 37 کشور خارجی در هفتمین کنفرانس علمی لجستیک