مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 13:352020-12-15اقتصادي

همکاری همراه اول و بانک کارآفرین در حوزه های فناورانه


همراه اول و بانک کارآفرین در حوزه های فناورانه تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک کارآفرین در حوزه های فناورانه روز سه شنبه 25 آذرماه با حضور رییس هیأت مدیره همراه اول و مدیران عامل هر دو مجموعه در برج همراه برگزار شد.

رویکرد تفاهم نامه مذکور، همکاری طرفین و شرکت های زیرمجموعه آنها در حوزه های فناورانه و ارائه خدمات نرم افزاری، سخت افزاری، مشاوره ای و سرمایه گذاری مشترک از جمله مواردی نظیر توسعه نئو بانک ، مراودات API ، کیف پول ، اعتبارسنجی مشتریان و میکرو فاینانس است.

مهدی اخوان بهابادی، مدیر عامل همراه اول در این مراسم اشاره ای به چشم انداز شرکت ارتباطات سیار ایران و قرابت آن با اکوسیستم فناورانه داشت و اظهار کرد: چشم انداز همراه اول، تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال است.

وی ادامه داد: در این راستا، همکاری اپراتور اول تلفن همراه کشور با این بانک قطعا می تواند خلأها و موانع پیش روی توسعه اکوسیستم فناورانه را رفع کند؛ ضمن اینکه فضای کاری بین اپراتورها و بانک ها نیز بهبود بخشیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری همراه اول و بانک کارآفرین در حوزه های فناورانه

همکاری همراه اول و بانک کارآفرین در حوزه های فناورانه