مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-15اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی کتابخانه روستای «سید شهاب» تویسرکان


رییس اداره کتابخانه های عمومی تویسرکان از پیشرفت فیزیکی حدود 80 درصدی ساختمان کتابخانه عمومی روستای «سید شهاب» خبر داد.

- مهدی کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به فعالیت 9 کتابخانه عمومی در این شهرستان اظهار کرد:از این تعداد پنج کتابخانه شهری و چهار کتابخانه روستایی در سطح شهرستان تویسرکان به علاقه مندان کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه اولین کتابخانه عمومی روستایی، در روستای سید شهاب راه اندازی شد افزود: این کتابخانه عمومی به عنوان بزرگترین روستای شهرستان سال 93 در حسینیه مسجد جامع روستا آغاز به کار کرد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان به اتخاذ تصمیم جابجایی کتابخانه به دلیل مشکلات عدیده مکان آن یعنی حسینیه مسجد جامع اشاره کرد و از ساخت کتابخانه روستایی سید شهاب با رایزنی های نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بانک پاسارگاد به عنوان متولی ساخت کتابخانه های روستایی خبر داد.

 وی با بیان اینکه پس از مکاتبات لازم و پیگیری های نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت و فرمانداری قرارداد احداث کتابخانه عمومی سید شهاب با پیمانکار منعقد و عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است اضافه کرد: پروژه ساخت وساز کتابخانه روستای سید شهاب اکنون حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی کتابخانه روستای «سید شهاب» تویسرکان

پیشرفت 80 درصدی کتابخانه روستای «سید شهاب» تویسرکان