مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 13:502020-12-15سياسي

والدین شهدا اسوه های صبر هستند


سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با والدین شهید «ناصری» گفت: دیدار با والدین گرانقدر شهدا خیر و برکت فراوان دارد و سبب عزت و پالایش روح و روان انسان می شود.

- سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با والدین شهید ناصری گفت: دیدار با والدین گرانقدر شهدا خیر و برکت فراوان دارد و سبب عزت و پالایش روح و روان انسان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد عباسیه بزرگی در دیدار با خانواده شهید یوسف علی ناصری و محمود ناصری جانباز دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و قدردانی از صبر و فداکاری والدین معظم شهدا گفت: خدمت و سپاسگزاری از خانواده های معظم شهدا برای ما یک تکلیف الهی است.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده های گرانقدر شهدا خیر و برکت فراوان دارد و سبب عزت و پالایش روح و روان انسان می شود، افزود: خانواده های شهدا بخصوص والدین گرامی شهدا حق بزرگی برگردن نظام دارند آن ها اسوه های صبر و استقامت هستند و همچنین حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات رسانی می شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: ایران اسلامی به واسطه فداکاری های شهدا و رشادت جانبازان ازگزند دشمنان در امان مانده و امروز وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین شهدا اسوه های صبر هستند

والدین شهدا اسوه های صبر هستند