مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 15:052020-12-15سياسي

توسعه کشور محصول نظام یادگیری است


وزیر آموزش و پروش توسعه کشور را محصول نظام یادگیری دانست و گفت: اگر می خواهیم برای کشورمان آینده بهتر، داشته باشیم باید بر روی نقش آفرینی زنان در تربیت نسل تمرکز بیشتری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حاجی میرزایی در نشست هم اندیشی با مدیران زن آموزش و پرورش سراسر کشور که با حضور معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و جمعی از مدیران زن سراسر کشور، از طریق ویدئو کنفرانس و شبکه شاد در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: تمام انسان ها دارای داشته ها و نداشته هایی هستند، در مورد زنان هم بحث از دارایی ها و نداشته ها می تواند موردتوجه قرار گیرد.

در تجربه مدیریتی خود دیده ام که معمولاً تمرکز بر نداشته ها آنقدر ذهن را مشغول می کند که از داشته ها غافل می مانیم.

وی با اشاره به تلاش برای برقراری عدالت جنسیتی در پست های مدیریتی کشور گفت: برقراری عدالت جنسیتی در پست های اداری و مدیریتی کشور و ایجاد فرصت های برابر برای افراد می تواند زمینه ساز موقعیت ها و منزلت های برابر اجتماعی و اقتصادی باشد.

عضو کابیه دولت تدبیر و امید با اشاره به حمایت های دولت در برقراری عدالت جنسیتی در موقعیت های مختلف اداری گفت: خوشبختانه در نظام تعلیم و تربیت گام های خوبی در این زمینه برداشته شده و امروز می توانیم به یقین بگویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشور محصول نظام یادگیری است

توسعه کشور محصول نظام یادگیری است