مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 16:052020-12-15سياسي

15 دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت معرفی شدند


به مناسبت هفته پژوهش 15 دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، طی دهه های اخیر روند تحول و پیشرفت در ساختار و فعالیت دانشگاه ها و مراکز علمی کشور بسیار قابل توجه بوده است که در راستای تشویق و حمایت از فعالیت اثربخش اعضای هیأت علمی، در سال 1399 نسبت به شناسایی و معرفی اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت از طریق دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و دستگاه های اجرایی کشور اقداماتی صورت گرفته است.

شاخص های شناسایی اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت مواردی از جمله مشارکت در فعالیت ها و برنامه ریزی های ملی و منطقه ای، اجرای قراردادهای پژوهشی تقاضا محور، ارائه دستاوردهای مهم و مؤثر در رفع مشکلات کشور، همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره وری و کارآیی، نقش آفرینی مؤثر در ایجاد و فعالیت شبکه های علمی و تشکل های تخصصی اثرگذار در امور اجتماعی، اقتصادی و صنعتی مورد توجه بوده است.

  بر همین اساس، 141 عضو هیأت علمی برتر در ارتباط با جامعه و صنعت انتخاب شدند که از بین این افراد 15 دانشمند برتر انتخاب شدند.

  اسامی دانشمندان برتر جامعه با صنعت  دکتر جعفر توفیقی داریان عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس حوزه تخصصی: مهندسی شیمی  دلیل انتخاب: مشارکت گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت معرفی شدند

15 دانشمند برتر در همکاری با جامعه و صنعت معرفی شدند