مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 16:152020-12-15اقتصادي

سهم 18 درصدی خراسان رضوی در صادرات گل و گیاه کشور


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: صنعتگران گل و گیاه در خراسان رضوی با بومی سازی برخی مواد اولیه و ابزارآلات و افزایش سطح رقابتشان با کشورهای دنیا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان با حضور در جمع گلخانه داران جاده کلات ـ مشهد و بازدید از مرزعه تولید گل سمنگانی در پاسخ به دغدغه ها و مشکلات آنان اظهار کرد: در تلاش هستیم طی انعقاد تفاهم نامه ای با مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ایران، زمینه ایجاد پایانه بار صادراتی گل و گیاه در مشهد و توسعه شهرک های گلخانه ای را فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تأمین زمین مورد نظر برای ایجاد پایانه بار صادراتی گل و گیاه در مشهد طی نشستی با مسوولان مرتبط بررسی و راهکارهای لازم اتخاذ می شود.

وی با اشاره به برنامه استان مبنی بر توسعه یک هزار هکتار گلخانه افزود: با توجه به توانمندی بالای صنعتگران گل و گیاه در خراسان رضوی توسعه یک هزار هکتاری گلخانه در استان قابل تحقق است.

رسولیان بیان کرد: صنعتگران گل و گیاه در خراسان رضوی با بومی سازی برخی مواد اولیه و ابزارآلات و افزایش سطح رقابتشان با کشورهای دنیا، سهم خود را در صادرات این محصول افزایش داده و به 18 درصد از کل صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 18 درصدی خراسان رضوی در صادرات گل و گیاه کشور

سهم 18 درصدی خراسان رضوی در صادرات گل و گیاه کشور