مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 16:502020-12-15اقتصادي

کرونا حجم سفرها را 31 درصد در سیستان وبلوچستان کاهش داد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و توصیه بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، در هشت ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و توصیه بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، در هشت ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، تعداد مسافران ما 38 درصد و تعداد سفرها نیز 31 درصد کاهش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ایوب کرد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان امروز، سه شنبه 25 آذرماه در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته حمل ونقل، گفت: در سال 62، در بحبوحه جنگ تحمیلی، کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در جنوب کشور که مورد تهدید دشمن قرار داشت، انبار شده بود تا اینکه امام خمینی(ره) آن فرمان تاریخی را صادر فرمودند و صنف حمل ونقل لبیک گفته و عازم مناطق جنوب شدند.

وی ادامه داد: روز اول دی ماه که آغاز فصل سرما است، به عنوان روز راهدار نام گذاری شده است، گرچه راهداری و حمل ونقل سرما و گرما نمی شناسد و در همه فصول سال، مأموریت های خاص خود را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه مبادلات خوبی با کشورهای افغانستان و پاکستان وجود دارد، افزود: دو پایانه مرزی مهم استان که همه صادرات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا حجم سفرها را 31 درصد در سیستان وبلوچستان کاهش داد

کرونا حجم سفرها را 31 درصد در سیستان وبلوچستان کاهش داد