مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 17:552020-12-15اقتصادي

مدرسه و درمانگاه برای اتباع خارجی در ایلام ساخته می شود


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: مدرسه و درمانگاه اتباع و امور مهاجرین خارجی با اختصاص چهار میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار در ایلام ساخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نوذری روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان خواستار توجه بیشتر به مدارس خصوصی شد و اظهار کرد: در این وضعیت کرونایی و شرایط سخت اقتصادی رغبت مردم برای فرستادن فرزندان خود به مدارس غیر انتفاعی کمتر است و این کار این مدارس را سخت تر کرده است.

وی افزود: در استان ایلام حدود 600 نفر در حال حاضر در مدارس غیر انتفاعی فعالیت دارند که متأسفانه بلاتکلیف هستند و باید در این شرایط مورد حمایت قرار گیرند.

نوذری در ادامه از ساخت مدرسه برای اتباع خارجی در استان خبر داد و گفت: مدرسه و درمانگاه اتباع و امور مهاجرین خارجی با اختصاص چهار میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار ساخته می شود.

معاون استانداری ایلام، با عنوان این مطلب که این اعتبار برای احداث یک باب مدرسه 12 کلاسه به همراه یک درمانگاه در شهرک شهید کشوری (سرطاف) از توابع شهرستان ایلام اختصاص یافته است، اضافه کرد: از این میزان اعتبار سه میلیارد و 700 میلیون تومان برای احداث مدرسه 12 کلاسه و 700 میلیون تومان نیز برای ساخت درمانگاه در این منطقه هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه و درمانگاه برای اتباع خارجی در ایلام ساخته می شود

مدرسه و درمانگاه برای اتباع خارجی در ایلام ساخته می شود