مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 19:102020-12-15اقتصادي

شب یلدا در کرج مشکلی در تأمین مایحتاج وجود ندارد


فرماندار کرج از تشدید نظارت ها بر بازار شب یلدا خبر داد و گفت: دستگاه های متولی امر با استمرار پایش ها و گشت های مشترک مانع از عرضه کالاهای اساسی با نوسان قیمت در بازار خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غفور قاسم پور عصر سه شنبه در آستانه شب یلدا و افزایش میزان عرضه و تقاضای کالاهای اساسی در بازار افزود: کلانشهر کرج بعنوان یکی از قطب های اقتصادی کشور که با استقرار واحدهای ملی و برندهای اقتصادی در دل خود، بخش عمده ای از نیازهای کشور را نیز تأمین می کند؛ مشکلی در تولید و عرضه کالاهای اساسی و نهاده های مصرفی ندارد.

وی با اعلام تشدید نظارت ها در بازار بویژه در ایام پیش رو افزود: دستگاه های متولی بعنوان ناظران اصلی بر نحوه عرضه کالاهای اساسی در صورت مشاهده هرگونه نوسان در قیمت اقلام مصرفی به جد پیگیری لازم را خواهند داشت.

قاسم پور گفت: خوشبختانه بازار در کرج از آرامش نسبی برخوردار است و مردم اقلام و مایحتاج ضروری خود را بدون واسطه خریداری می کنند.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: به طور ویژه، نرخ کالاهای اساسی در بازار کنترل می شود و روند تولید نیز در این کلانشهر اقتصادی به نحوی برنامه ریزی شده است که در ایام پیش رو که مصرف مردم در این حوزه ها افزایش پیدا می کند، شرایط طوری تنظیم شود که با گرانی مواجه نشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب یلدا در کرج مشکلی در تأمین مایحتاج وجود ندارد

شب یلدا در کرج مشکلی در تأمین مایحتاج وجود ندارد