مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آذر 1399 ساعت 22:352020-12-15سياسي

دغدغه های گردشگری و تبلیغی «زاده رسول آباد»/ راهبری «امام روستا»


«حجت الاسلام کاظمی تحصیل» یکی از روحانیون جوان همدان است که تصمیم گرفته به زادگاهش در روستای «رسول آباد» برگردد و در کسوت «امام روستا» ظرفیت های آنجا به ویژه در حوزه گردشگری برای تبلیغ دین و اشتغالزای برای جوانان را فعال کند.

- خبرگزاری فارس- همدان: با هیاهوی بچه های روستای رسول آباد که بزرگ شد 10 سال بیشتر نداشت که والدینش تصمیم گرفتند آنجا را به مقصد همدان ترک کنند اما او دلش نمی خواست طبیعت بکر و زیبای زادگاهش را که دل انگیزترین خاطرات دوران کودکی اش را رقم زده بود، کنار بگذارد و به دنیای جنجال بیهوده و غوغای پایان ناپذیر شهری برود.

درسش خوب بود و با توجه به تشویقی که پدر داشت و علاقه خودش، چند سالی دروس حوزوی را خواند و طلبه شد تا اینکه تصمیم گرفت به زادگاهش برگردد و آنجا به تبلیغ دین مشغول شود، می خواست باز هم طعم زندگی روستایی را بچشد و به همین خاطر به اداره تبلیغات اسلامی رفت و اعلام آمادگی کرد می خواهد امام روستای رسول آباد شود تا نه تنها بار دیگر هوای پاک و بوی طبیعت خالص آنجا را دور از زندگی ماشینی تجربه کند که آن چه در ذهنش برای پیشرفت و آبادانی این روستا دارد را انجام دهد.

حجت الاسلام کاظمی تحصیل اهل روستای رسول آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بهار در استان همدان است، این روستا با روستای ده نو و تاج آباد علیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های گردشگری و تبلیغی «زاده رسول آباد»/ راهبری «امام روستا»

دغدغه های گردشگری و تبلیغی «زاده رسول آباد»/ راهبری «امام روستا»